• Hello! Kritika, PNG-k, chat: érezd jól magad! :) •

2014. január 12., vasárnap

Kritika- Tündéri tündérek vagy az erdő mélyén (nem tudom melyik)♥

Sziasztok! Kritikát hoztam☺
http://tunderitunderek.blogspot.hu/
Író: Molly D.
Fejléc: Szép és látszik rajta a sok munka. Viszont nekem a cím nem tetszik. A betűtípusa, mert egy: túl egyszerű, kettő: az az "ő" nagyobb, ugyanis gondolom a típussal nem lehet rendes ő-t írni. Ilyenkor azt csinálom, hogy kiírom a címet ő nélkül és a végén odaírok külön egyet.
10/9 és fél

Kinézet: Nekem a chat színe nem tetszik. Az egész design összhangban van egymással, csak az a lejátszó nem tetszik. Meg van az a sáv amin van a "Szereplők♥" menüpont, de a szereplők előtt miért van egy üres téglalap? Nekem mondjuk a menüpont (Szereplők♥) betűtípusa sem tetszik. És mik azok a hirdetések? Szerintem próbáld meg leszedni.
10/7

Sztori: A részek normális hosszúak, a történet tetszik, mert nem sablonos. Miután kiteszed, hogy "1. rész :))" ne tegyél mögé smiley-t...
10/10
Tipp: Változtasd azokat a dolgokat, amiket mondtam. Egyébként tetszik a blog.
Helyesírási hibát nem találtam.

Összes pont: 30/26 és fél
További jó blogolást, ügyes vagy^^




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése